گوش دادن اجتماعی، راهی عالی برای پیدا کردن مکالماتی است که به برند شما مرتبطند. و از آنجا میتوانید به راحتی کاربران تاثیرگذار (که تحت عنوان اینفلوئنسر هم شناخته میشوند) را شناسایی و دنبال کنید. فکر خوبی است آنهایی که دنبال کنندههای بالایی دارند را هم دنبال کنید.
ولی به این موضوع هم دقت کنید که نباید خیلی سریع حسابهای دیگر را دنبال کنید.
نسبت دنبال کنندههای شما به آنهایی که دنبال میکنید هم برای اعتبارتان مهم است.
البته که دنبال کردن اولین قدم است. برای به حداکثر رساندن دنبال کنندههای جدیدتان، باید همچنین با اجتماعاتی که از پیش وجود داشتند، تعامل برقرار کنید.
تعامل برای افزایش تعداد فالوور اینستاگرام
مانند تمام شبکات اجتماعی، اینستاگرام هم اجتماعاتی است که درونش شکل گرفتهاند. برایتان بهتر است با آن اجتماعات به تعامل بپردازید.
با لایک کردن، نظر گذاشتن و انتشار محتوا از کاربران معتبر دیگر در اجتماعتان، شما هم بخشی از آن شوید. از نظرات کلی (مانند «عجب پست خوبی!») که انگار از سمت یک روبات ارسال شده است، خودداری کنید.
به جز این میتوانید با تگ کردن کاربرانی که محتوایی مرتبط با شما دارند و یا به نوعی به پستی که دارید میگذارید مرتبطند، چه در پست اینستاگرامی و چه در استوری، با آنها وارد تعامل شوید.
این کار ( افرایش تعداد فالوور اینستاگرام ) به دو طریق کمک میکند توجهات (و دنبال کنندههای جدید بالقوه) به شما جلب شوند:
وقتی برای پست کسی لایک و کامنت میگذارید، آنها هم میبینند و احتمال دارد سری به پروفایلتان بزنند و لطفتان را جبران کنند. تعامل بیشتر، نشانی عالی برای الگوریتم اینستاگرام است و شانس شما را برای اینکه در تب جستجو قرار بگیرید، افزایش میدهد.